Puheenjohtaja Jukka Pulkkisen tervehdys

8.3.2024

Minut valittiin vuodenvaihteessa Vesangan kyläyhdistyksen puheenjohtajaksi. Kiitän valintaani vaikuttaneille luottamuksesta, sekä kaikkia aiemmin yhdistyksen toiminnassa mukana olleita.

Tervehdys Vesankalainen!

Kyläyhdistyksen toimikunnan kokoonpanossa on tapahtunut pieniä muutoksia tälle vuodelle, josta tarkemmat tiedot löytyvät kyläyhdistyksen yhteystiedot sivuilta. Tavoitteemme on edelleen kehittää toimintaamme aktiivisesti ja näin pitää yllä kylämme aktiivista yhteistoimintaa.

Ehkä joku minut saattaa kylällä tunteakin jo entuudestaan, mutta niille, jotka eivät tunne kerron lyhyesti itsestäni. Olen 44-v ja asunut Vesangassa vuodesta 2012 jolloin rakensimme perheeni kanssa talon Kettulantielle. Perheeseemme kuuluu vaimo ja neljä lasta, joista kaikki eivät enää asu kotona. Harrastuksina minulla on sulkapallo ja lasten kanssa radio-ohjattavat autot ja lentokoneet.

Haluan korostaa hyvät ystävät, että kukaan ei pärjää näissä tehtävissä yksin. Yhdistyksen aktiivinen toimikunta on toimintamme perusta, mutta olen joukkuepelaaja ja haastan teidät kaikki rakentavaan ja positiiviseen yhteistyöhön.

Tästä syystä pyydänkin ystävällisesti kaikilta Teiltä ideoita ja ajatuksia. Kertokaa mitä haluaisitte kylällä tehdä, minkälaisia tapahtumia toivoisitte, tms. Voitte antaa myös palautetta, eli risut ja ruusut, jotta voisimme entistä paremmin kehittää kylämme toimintaa. Mahdollisia ideoita/palautetta toivon joko suoraan viestillä tai yhdistyksemme sähköpostiin vesangankyla@gmail.com.

Hyvää alkanutta vuotta!

Jukka Pulkkinen