Joulumyyjäisissä oli tunnelmaa

12.12.2022

Vesangan koko kylän joulumyyjäiset järjestettiin koululla. Ruokala täyttyi myyjistä ja lisäksi oli 6.luokan pitämä kahvio ja kyläyhdistyksen kinkkuarvonta ja -bingo sekä korttiaskartelupaja lapsille.

Tunnelma tapahtumassa oli sopivan kiireinen ja säpinää riitti. Kahviota varten oli 12 pöytäpaikkaa sekä sohva, joissa väki vaihtui tasaiseen tahtiin. Kahviossa oli tarjolla joulupuuron lisäksi glögiä, torttuja ja pullaa sekä limsaa ja karkkia. 6. luokkalaiset järjestivät myös piparkakkutalon ja pullakranssin arvonnan.

Kyläyhdistyksen bingossa pääpalkintoja 30 € kinkkulahjakortteja jaettiin kaksi; Ella Hirvoselle ja Katriina Silvanille sekä 5 pienempää palkintoa aluksi yhden pystyrivin täyteen saaneille. Kinkkuarvonnassa oli myös useita osallistujia, jotka saivat palkinnoiksi mm. 30 € kinkkulahjakortin, pilatesrullan, Tiivi-pipon, Pihla-avainnauhan, Fazerin vihreitä kuulia ja Pandan Juhlapöydän konvehteja. Onnea voittaneille ja suuri kiitos kaikille osallistuneille!

Lämmintä joulunaikaa toivottaen, kylätoimikunnan väki