Kesän olympialaiset ja iltajuhla olivat menestys

1.9.2022

Kesäkuussa 18.6. järjestettiin Rientolan 100 v. juhla ja päivällä leikkimieliset olympialaiset. Molemmat olivat suosittuja ja Härkösten perhe voitti kisan 5 lajia upeasti.

Iltajuhlassa bingo oli erittäin suosittu ja sitä toivottiin myös seuraaviin juhliin. Illan aikana palkittiin kylän kitkemistalkoissa menestyneet ja kannustettiin jatkamaan kitkemistä, sillä saamme tehtyjä tunteja vastaan tukea Jyväsriihen Virtaa-hankkeesta ja voimme ensi kesäksi hankkia uimarannan tuntumaan sopuhintaiset kuntoiluvälineet ja penkin.

Mikä 100-vuotisjuhlasta teki juhlavan - Kesäinen britakakku ja kahvitarjoilu sekä tangoprinsessa Terhi Matikaisen esiintyminen Ismo Lotilan kanssa. Lisäksi meille lausui runoja Hilkka Kantola. Bingossa oli upeat palkinnot ja tunnelma jatkui mukavana koko illan. Tämän vuoksi seuraavaan tapahtumaan Rientolassa onkin suunniteltu myös bingoa.

Tervetuloa mukaan lauantaina 8.10.2022 klo 18-21 koko perheen voimin ja ilta jatkuu klo 21 jälkeen aikuisten tansseilla levyjen tahtiin.