Talvitapahtuma su 27.3. klo 12-14 koulun laavulla

21.3.2022

Keväthanget kutsuvat ulkoilemaan ja Sikosaareen on saatu uudet penkit ja pöytäryhmä. Sään mukaan makkaranpaistoa on myös Sikosaaren laavulla samaan aikaan eli klo 12-14.

Tervetuloa ulkoilemaan haluamallasi ja sään mukaisella tavalla ☀️
Laavulla on makkaranpaistoa ja munkkia tarjolla (maksutta 1 / hlö).

Haluamme tällä juhlistaa niin Jyväskylän kaupungin ja Jyväsriihen yhteistyötä sekä kaunista luontoa ympärillämme!

Vesangan Kyläyhdistys sai viime ja tänä vuonna tukea kansalaistoimintaan kaupungilta sekä Jyväsriihen-rahoituksella saatiin Sikosaareen tehtyä hankintoja (grilli, pöytäryhmä, penkit ja Lapset-rekki, mikä asennetaan kesällä). Tälle vuodelle on Kyläyhdistys myös anomassa hankerahaa uimarannan ympäristön parantamiseen ja vieraslajien kitkemiseen, johon voivat kaikki halukkaat osallistua!

Lisäksi kaikki kyläläiset voivat tukea valitsemallaan summalla murskaamon vastustamiseen tehtyä työtä, josta on kirjoitettu juttu mm. maaliskuussa ilmestyneessä tiedotteessa ja sen voi hakea itselleen Vesangan kirjastosta tai esim. Kiponniemestä.