Uussipilän murskaamotoiminnan vastustaminen - VOIT AUTTAA!

2.2.2022

Kyläyhdistys on mukana tekemässä muistutusta murskaamoyrittäjän hakemukseen. Vaasan hallinto-oikeus palautti murskaamoasian takaisin kaupungille ja yrittäjä on tehnyt uuden hakemuksen aloittaa toiminta. Haluathan sinäkin olla mukana vastustamassa lupaa?

NYT SINULLA ON MAHDOLLISUUS ILMAISTA MIELIPITEESI!

Adressin osoite:

Voit myös konkreettisesti auttaa kyläläisiä maksalla sopivan summan keräykseen, jolla katetaan asianajotoimiston kuluja muistutuksen teossa. Viestiksi kirjoitta "sammakko" - viitaten uhanalaiseen lajiin viitasammakkoon, joista on tehty havaintoja mm. Koveroisella ja Kolujärvellä alle 1 km päässä murskaamoalueesta.

Rahatalletuksen voit tehdä Vesangan Kyläyhdistyksen tilille:

FI39 8000 2002 627627

Rahaa kerätään kevään 2022 aikana ja asia on tulossa rakennus- ja ympäristölautakunnan käsittelyyn touko- tai kesäkuussa, kun kuulemiskierros on tuosta muistutuksesta valmis ja kokous kutsuttu koolle virallisesti jyvaskyla.fi -sivuilla.

Adressiin voit kirjoittaa kaupungin päättäjille viestin, miksi te olette muuttaneet Vesangan rauhaan ja miten tärkeä luonto sinulle on!

Kiitos avusta!