Rientola on vuokrattavissa

15.6.2020

Pihapiirissä on myös runsaasti tilaa tilaisuuteen tuleville autoille sekä halutessa esim. juhlateltalle. Lisäksi rantaan on n. 500 m kävelymatka.

Etsitkö tilavaa, mutta kodikasta juhlatilaa? Kesälle on vielä paljon viikonloppuja vapaana!

Kyläyhdistys huolehtii tilojen esittelystä sekä vuokraamisesta.

Käyttäjät vastaavat tilojen järjestyksestä sekä siivoamisesta tapahtumien jälkeen. Varauksista voi tiedustella Kyläyhdistyksen puhelinnumerosta: 040 717 4060.

Vuokraushinnasto on Jyväskylän alueen muihin tiloihin nähden edullinen.

Lue lisää. Kylätalo Rientola vuokrattavissa

Lisäksi Rientolan yläkerrassa on 3 kangaspuut, joihin pääsee kutomaan ottamalla yhteyttä Ulla Jylhään (p. 040 553 8497), joka huolehtii kutojien varauksista ja päivämaksuista.